3 wiadomości

Mam dla Was 3 wiadomości: dobrą, złą i neutralną

Zacznę od tej złej. Jeszcze co najmniej do 7 maja nie będę mogła wrócić na zajęcia.

Neutralna dotyczy wyników badań. Jedne są lepsze, inne gorsze a jeszcze innych nie udało się zrobić. To co jest na ten moment zdiagnozowane to porażenie fałdu głosowego. To dlatego mam problem z głosem, bo jeden fałd głosowy nie porusza się. Jaka jest przyczyna? Jeszcze nie wiadomo.
Jeśli chodzi o samo porażenie, przy testowaniu terapii coś drgnęło, więc jest nadzieja.

I teraz jest ta dobra wiadomość. Ta terapia została wdrożona zaledwie 3 dni temu a już jest stała znacząca poprawa. Dziś nawet usłyszałam swój głos. Jeszcze go nie kontroluję, dziwnie brzmi i kosztuje sporo wysiłku, ale jest 🥰

Zatem niedługo będziemy mogli porozmawiać. Mam nadzieję, że będę mogła kontynuować terapię. Będę wdzięczna za wsparcie procesu leczenia https://zrzutka.pl/z/ocalglos

Wszystkim, którzy wcześniej wpłacili dowolnym kanałem najserdeczniej dziękuję ❤️❤️❤️  Dzięki Waszemu wsparciu mogłam zacząć tę terapię.
Mam nadzieję, że do Was dołączą inni i będę mogła kontynuować efektywne leczenie. Z
 góry przekazuję najszczerszą wdzięczność 🤗

https://zrzutka.pl/z/ocalglos

Wpłatę możesz też zrealizować bezpośrednio na moje konto, np. przy użyciu nr telefonu blikiem lub revolutem. Wtedy dopisz "ocal głos". Dziękuję 💚


4 komentarze:

  1. Duzo zdrowia Aniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję ❤️ Postaram się nie zmarnować tych życzeń 🤗

      Usuń
  2. Zdrowia i dobrych wyników testów 🤗

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję 🤗 Egzamin musi być zdany 😉

    OdpowiedzUsuń